Nu då

Var länge sen jag skrev igen... Sugen försvinner lite då och då. Av olika orsaker...



Har vart förkyld i lite mer än en vecka nu :/ Drygt som fan. Försökte bota med whisky...Som tur var hade jag noll i smak men jag kunde i alla fall känna att det var äckligt! Blä!

Igår var jag, Jockis och Tessan och såg på senaste Resident Evil! Sjukt bra! Vi såg jäkligt töntiga ut i våra 3d-glasögon men det var riktigt häftigt!!

Kan meddela att jag fortfarande är kär i Milla ;)








Det kommer att bli en del biobesök framöver för vi såg trailers på 2 filmer som vi SKA se! Tecknat (vem blev förvånad) men dom är nog bra dom också :D


Men nu har jag inte tid att sitta här mer för nu ska jag titta på bästa Spogge!! :D

Puss


Kommentarer
Postat av: Tessan

Ah, Milla - hon är cool hon! =)



Nu kommer den, den smältande blicken

hahahaha Måste se sen! =)



Tyckte du whiskey hjälpte då? Jag kan INTE dricka sånt. urk



Puss & Kram!

2010-09-21 @ 09:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0