Halulu!


Nu sitter jag på jobb igen!

Jag och Marianne har jobbat på som fan så vi är helt klara!

Igår var det en härlig dag! Först jobb (ja kanske inte allt var härlig men ni fattar) Sen ut med Tessan, Per och Plutt med båten! Åh det var så länge sen jag åkte båt så jag njöt verkligen! Per är ju gentleman så han hjälpte mig i och ur båten så jag inte skulle ramla i :P

Men gud vad jag älskar att åka båt! <3 Få mig att tänka på Morfar... <3 VAr ju med honom och Mormor hela somrarna när jag var liten. Åkte till NOrge och bodde i husvagn, åkte båt och fiskade :D Underbara minnen! <3


Idag händer det inte så mycket, ska vila lite när jag kommer hem... ryggen känns av lite :(

Men men, vad ska man göra? :P

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0