G´day mates!


Lördagen var mys! Jag höll mig faktiskt vaken hela kvällen fast jag hade jobbat 7-16 ;) Fast när klockan började närma sig 2 så längtade jag hem till min säng.

Efter jobb så hämtade jag upp Sandra och vi  for och tog ut pengar sen hem till mig där jag rafsade ihop det jag skulle ha med mig. Sen ner till Lola som skjutsade oss till Mjälgen.
Där var vi först, jag som trodde att vi skulle vara sist, därför stressade jag. Men skit sak samma! Skönt att komma dit och sätta sig på altanen och dricka en kall Bacardi ;)

Sen anlände brudarna och efter ett tag så åkte vi till båten. Kan tro att det höjdes några ögonbryn när vi kom dit... "Ska vi åka med dom?" Men men, roligt var det i alla fall ;)

Sen till Baren där Per och Måns mötte upp oss. Sen hem till min sköna säng!

Somnade efter ett tag och sen vaknade jag.... Och körde Gustafsbergsbuss en liten stund... Jaja Shit happends :P

Mådde bra på Söndagen i alla fall ;)


Igår blev jag en bil rikare också! Saab 900, igen! En blå årrsmodell -98. Det som är fel är att motorn är kass men vad fan, jag har ju en till :P Så Lola och Jockis ska spendera lte tid med att byta motor. Kul för dom! Eller nåt. Hihi!

Just nu sitter jag och drar mig för att gå ner på Hjultorget. Jag har nämligen belönats med ett munsår och jag är inte så jäkla snygg då :/ Men jag lär ner på Apoteket och banken så det är bara att se glad ut och göra det...

Men först ska jag dricka upp mitt kaffe! ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Tessan

Det var helt klart en rolig kväll! =)

Vi får göra om det nån gång!



Kul att du äntligen fått din saab! Nu är du väl en lycklig flicka? ;)

Kram!

2010-08-07 @ 10:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0