Strömming



Intressant dag på jobb indeed!

Började bra men sen blev det strömavbrott. Var mörkt i några minuter men sen gick det över :)  Bra tyckte vi. Det var ju bara det att sen blev det strömavbrott igen! Detta vara då längre om jag säger så... Som tur var så var typ alla redan uppe. Vore ju synd om de fastnade i liften.

Lite tokigt bara att sängarna går på el. Det borde faktiskt finnas manuella grejer på dem ifall nåt sånt här händer. det är inte allt för rockigt att byta och klä människor när sängen är längst ner mot golvet.....

Kom hem och nu tvättar jag. Mina element är kalla.... Spelar det någon roll vart jag bor? Det är ju fan kallt överallt!

Ska inte sova hemma som tur är. Så jag slipper nog frysa i natt :thumbup:

Dammsuga och diska lite kanske dårå?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0