Sen då?


Skulle precis skriva ett inlägg men då ringde Lillasyster ;)

Vad skulle jag skriva om nu då?

Jo! var ju på Arbetsförnedringen och det är då tamig sjutton ett heltidsjobb att vara arbetslös! Nu ör ju jag inte riktigt arbetslös utan jobbar så.. Ja.. men jag skulle vara inskriven på af för annars kunde nåt hända. Kommer inte ihåg vad det var men det handlade om min sjukpenning i alla fall...

Tycker att det är så himla drygt när de inte kan ta reda på saker innan man kommer. Tror jag har talat om för de på Af minst 4 gånger att jag är deltidssjuksriven och varför. Men varje gång jag kommer dit så får jag lov att förklara att jag är sjukskriven och då blir de så himla förvånade!

Jaja... folk är ju som folk är mest  :rolleyes:

var till Hinkus och drack te och myste med Gudsonen, som för övrigt har döpt mig till Titti. Antar att Dessie är aningens svårt att säga 

Jag och Hinkus pratade lite om allt mellan himmel och jord. Som vanligt pekade hon med hela handen och talade om att jag fan i mig får lova att skärpa mig! Om vad? Jaa... Vet du inte det så borde du inte veta helt enkelt ;)

Vi pratade lite om helgens party också, du kommer väl hoppas jag?? :thumbup:

Toodels! :P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0