Saker som gör mig glad



Det finns vissa saker som gör mig lite extra glad.

Kramar till exempel. Som tur är så jobbar jag med människor som gärne ger bort en kram då och då. Så när jag känner att jag behöver en kram så är den oftast inte långt bort :love:

Idag hände en sak som gjorde mig glad. Jag var på jobbet och så säger Mari: - Ja just jag har ju bakat Morotsbullar! Så ringde hon sonen som kom med en påse var till mig och Dorran!

Det kanske inte låter så mycket men för mig är det en otroligt fin gest.
Ge bort någonting man själv har gjort och behöver betyder en del.

Så idag har jag mumsat Morots-bröds-bullar och de var hjärtans goda! Har kvar också så det blir frukost i morgon!

Tack så mycket Mari! :love:

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0