Mes/Man?


Jobbat kväll med Ärstin och Lea. Tydligen så är Mes på Estniska Man..(?) Kan hända,kan hända... Hon borde ju veta, hon är ju från Estland. Lite kuriosa bara.

Upptäckte ganska tidigt på kvällen att bh:n jag bar var mer av en ta-av-sig-kläderna-och-vara-snygg-modell... Inget att jobba i alltså... Men det löste jag. Ja, Dorran, jag behöll den på!! Skulle väl se ut annars ;)

I alla fall.... Jobb gick bra, snabbt och smidigt!

Något som däremot inte gick smidigt var disken. Vi har fått nya diskmaskiner av restaurang-modell. Nu ser ju köket på jobb inte ut som kök på restaurang om man säger så....

Går väl bra att stoppa in de otympliga korgarna men vart fan gör man av dem när de är färdiga?? I storkök så har man ju en hel bänk med snurror så man aldrig lyfter korgarna med porslin och glas i. Men det har jag fått göra hela kvällen.... Ont i axlarna?? Japp.... 

Jag anser att ska man göra förändringar så är det bra att tänka igenom och planera innan ifall det behövs ssaker eller byggas om.. Men neeej då! Bara att kasta in en ny diskmaskin och så ska man vara tacksam!

Kan tillägga att golvet blir ju redigt halt när det blir blött och blött har det vart hela kvällen... *suck*

Konsekvensbeskrivning kommer jag att insistera på...

Nu ska jag dusha. Upp och jobba i morgon.

Porr

Kommentarer
Postat av: dorran

jag tror du tog tog av den när du va inne på ett visst rum när jag ringde;)

2009-12-17 @ 09:15:04
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/
Postat av: Pasi

Asså...sluta klaga på nya saker ni får, lär er att hantera skiten ist. ;) Kan ju diska för hand aswell om de skulle vara så, eller? Hihi*

Halt på golvet? Se till att det är torrt då...^^ Happy JoY JoY Happy Happy JoY....

2009-12-19 @ 01:40:12
Postat av: dorran

Pasi , då kan ju du komma å diska åt oss då...

2009-12-19 @ 20:18:48
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0