Måndag idag


Eller? Jo, känns så.

Stackars Emma har väl inte fått sova speciellt mycket eftersom mina odjur lever om lite väl mycket på nätterna =)
Men men, vad ska man göra? Dom är ju söta när dom sover i alla fall...

Idag har jag ett mindre fullspäckat schema.

Arbetsförnedringen kl 14:00, kommmer antagligen skriva ut mig... Finns ingen som helst anledning att gå där eftersom dom inte vet hur jag ska stämpla eller om jag överhuvudtaget är tillåten att stämpla! Kul att vissa är bra på det dom gör... eller inte...

Efter det ska jag ner till Hinkus och inta lite kaffe och en massa skratt. Sånt gillar vi =)

Jobb 17-21, bra gäng tror (hoppas) jag. I alla fall så är det en ganska lugn tur... Skönt!

Har lärt mig nåt nytt idag också, det är liksom ingen idé att jag bryr mig verkar det som. Så då skiter jag i det.

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0