Lördag Kväll


Ja Volvon blev glad nör hon hade fått lite ström. Hon startade så fin så! :thumup:

Hjälpte Emma med att bära in tv:n till lägenheten och sen åkte vi bil i princip hela kvällen.

Höll på att krocka också. Inte mitt fel, bara så ni vet. Men idiot-jäveln såg att jag kom och körde ut rakt framför mig. Det var inte många cm ifrån kan jag säga... Bromsarna funkar i alla fall. Men halkigt var det. Min körlärare hade vart stolt över mig :) 

Men vet ni vad idiot-människan gör??? Skrattar! Hur i helvete kan man bara sitta och garva när det har vart enormt nära att få en 740 i sidan?? Vilken jävla idiot! Nästan så att jag önskar att vi hade krockat.
Då hade han nog fan inte skrattat längre. Den jäveln körde iväg på en gång också så jag fick ingen chans att skälla ut honom. 

Småpojkar.... Hockey-bög var han säkert också....

Jaja, var upp till Leksand och utnyttjade Berits bakhlulsdrift ;) 

Käkade lite strips på Chicken. Göttans! 

Hade egentligen andra planer för kvällen men det gick åt helvete som så många andra gånger. Men det blev bra ändå.  

Idag har jag vart ner till Fiffi och Pullan och lämnat tillbaks laddaren. Fick en Julklapp! :love:
Har gömt den så jag inte ska öppna den innan Julafton.

Hoppas ni har det bra!
Er jag tycker om alltså. Ni andra kan lika gärna brinna i helvetet for all I care......

Kommentarer
Postat av: Kidneybönan

Killen i den andra bilen var nog chockad, och det var kanske därför han garvade. Skönt att det gick bra i alla fall!

2009-12-20 @ 20:40:51
URL: http://kidneybonan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0