Konstig dag idag..


Idag har jag jobbat världens konstigaste tur! 9-13:30! Varför? Jo, för att Rally skulle följa med en någonstans.... Men vem tackar nej till sovmorgon? Inte jag! ;)

Efter jobb var jag ner till Pullan och sen kom Trixie och senare Mona-Lisa. (Jo det är sant! Hon heter så) Beställde ljus för en halv förmögenhet tror jag men det är ju bara jul en gång om året och jag förtjänar ta mig faan julklappar i år!

Kanske inte har vart så snäll alla gånger men jag försöker i alla fall... När jag har lust  :P

Ni vet ju vad man säger; "Snälla flickor kommer till himlen, Stygga flickor kommer så långt de vill"

Fick lite megasmaskig spagetti och köttfärsås i magen och nu har jag dammsugit.

I morgon ska jag ut på middag!

Trevligt värre :)

Fridens

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vet att det är sant..jag jobbar med henne ;)

2009-12-14 @ 21:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0