Jobb igen


Förresten, Hade ju inget varmvatten igår när jag skulle duscha! Sen kom jag på att jag frös och kände lite på elementen. Kalla! Wtf?!

Tur att man är härdad efter åren i kåken....

Jobbat idag, där fanns det inte heller någon värme eller varmvatten. Tur att det kom igång igen vid lunch.

Upphör aldrig att förvånas över vissa medarbetare alltså, tack för att jag får mer jobb att göra! På morgonen också när man håller på med typ 4 boende samtidigt. *suck* Jaja, tur att jag är så jävla bra i alla fall ;)

Slutade runt en halv fyra. Har inte orkat gå ner på affären förräns nyss. Har ont i min mongo-fot och myrkrypningar i benen... Ids inte ta någon Panodil heller.

Men nu ska jag ta mig något att äta.

Skrivs sen :rolleyes:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0