Fredag


Somnade jag igår? Nepp, höll på att somna men blev väckt vid en ett igen. Jaja, gick upp 6:40 i morse och det är tur att man är supersnabb när det väl gäller. Varje minut extra sömn är ju viktigt! ;)

Jobb gick bra, vi jobbar på som fan vi!

Det har ju inte hänt så mycket idag eftersom jag har jobbat så det finns således inte så mycket att skriva om.

Jobb i morgon igen, sen är jag ledig tills Nyårsdagen då jag börjar kl 7... Inte så Rockigt kanske.

Längtar till på Onsdag för då ska ju jag till Fnatta och bli snygg(are) ;)

Anyway... Vem är det som läser bloggen på IPhone förresten? Blir nyfiken ju :)

Nu har katterna dampryck så jag går och tar en rök. Egentligen inte för ni vet ju att jag inte röker, eller hur?

Porr


Kommentarer
Postat av: Tessan

It´s me! ;)

Antar jag iaf! :D Jag har läst ifrån min mobil på bilresor. haha



MVH

Tessan

2009-12-27 @ 21:38:27
URL: http://biljaochtessisen.blogg.se/
Postat av: Dessie

Haha! Då vet jag ;)

2009-12-27 @ 21:47:41
URL: http://amorningglory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0