Det var det!


Färdigtvättat!

Har hunnit ner på Hjultorget också och handlat lite förnödenheter. Var in på Små Glädjen och köpte en lukta-gott-påse med min favoritdoft! Så nu luktar det kärlek i hela hemmet =)

Det fanns mycket jag ville ha där men det känns som om det är lite onödigt att betala ett par hundra för något som får vara helt i en timma eller nåt :/ (Kattskrällena ni vet)

Men i alla fall...

Nu kanske jag ska göra mig något att äta. Borde vara dags...


Bara så du vet; Får man ingen respons så skiter man till slut i att försöka. Hela skulden är inte min....

Kommentarer
Postat av: Sid

HELA skulden?! Är NÅT av skulden att lägga på dig?! tveksat hörru...morr

2009-12-04 @ 18:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0