3-rätters middag!



Idag har vi haft sista styrelsemötet för året.

Sen var vi och åt middag på Långbergs i Tällberg. God 3-rätters blev det!

Till förrätt fick vi lax med mango och röd chili

Huvudrätt var kalv med potatisgratäng och rödvinssås.

Efterrätten var klart bäst! Glögg-cheesecake med pepparkaksbotten!

Mums!

Sen drack vi lite kaffe och lyssnade på Bengans fräckisar ;)

Roliga historier det kan han, det är lite sämre med navigationen....


Var ner på slottet en sväng och pratade lite och så :blush:

I morgon ska jag jobba kväll med Emo-Ärstin. Det blir nog skoj. Har tänk på en sak. Jag tycker ju att folk på jobbet har förändrats. Men det kanske inte är dom, det kanske är jag... Så himla rolig var jag nog inte att umgås med förut. Ni vet, när jag var sambo... Så kan det nog vara...

I alla fall.. nu är det dags fär sängen

Förresten Dorran! Vilken fin En du har på gården!!! :thumbup:

Puss och porr!

Kommentarer
Postat av: dorran

mmm...eller kanske inte...

2009-12-16 @ 04:53:49
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0