Viljan

Åh hela kroppen skriker efter att slippa träningen idag men hallå hur länge sen var det inte jag tränade då? Dumma kropp som inte fattar bättre. Vet ju att det kommer kännas skönt efteråt =)

Ska då iväg och träna idag..... Dumma jobb som gör att träningen inte hinns med. Dumma mig som är så lat så jag inte ens orkar ta mig ut o gå. Dumma fot som gör ont så jag inte KAN o gå även om jag vill...............

MÅSTE bara ringa labb i morgon och beställa tid för provtagning. Har ju glömt bort det för telefontiden börjag 15:30, dum tid. Så nu måste jag ha en snabb tid för jag ska ju till Falun nästa måndag och måste ha proverna tagna innan dess... så många måsten, jag blir så trött.....


Måste kolla upp tågen o bussarna för nästa onsdag när jag ska vara i Falun 9 på morgonen. Lika bra att göra det nu innan jag glömmer bort det...

2 dagar kvar till handledarkursen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0