Tiden går..

Och fort går det! Hinner fasen inte med att uppdatera den här sidan! Tycker att dagarna går alldeles för fort! I alla fall de lediga =)

har jobbat hela helgen och idag. I morgon ska jag vara ledig och följa med Hinkan till Lsd. Hoppas vädret blir lite bättre än idag eftersom dagen bara har vart grå och regnig. Det gör nu ingenting eftersom vi inte är ute någonting på jobbet men i morgon får det gärna skina en sol =)


Ju mörkare dagarna blir desto tröttare blir jag. Inte trodde jag att det var möjligt...
Drömmer mycket konstiga saker på nätterna också så jag känner mig helt kokko när jag vaknar. Inatt drömde jag att en kompis till Daniel dog och en arbetskamrats man gick samma öde till mötes... Weird!

Det är väl sån period nu kan jag tro... När jag fick mina Emconcor så sa läkaren att man kan få mardrömmar av dem. Det är nog därifrån mina konstiga drömmar kommer ifrån. Innan jag fick dom så drömde jag då inte mycket.. jaja, det gör ju gott i alla fall =)

Torsdag är dagen jag ska upp okristligt tidigt för att ta mig till Falun... Körkort nu tack!   =)
Fast jag kan tycka att det är rätt skönt att åka buss lagom långt... Hoppas bara att inte bussen är knökfull med ungdomar som ska till skolan... det kan bli rätt drygt i så fall... men så är det!

Ska skaffa mig en liten kamera så jag kan uppdatera med bilder lite oftare här =)
Min är ju så stor och otymplig. Men men, nog om detta!

Ner och se var jag ska laga till middag idag.

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0