SNÖ!

Låg ett tjockt snötäcke på marken när jag vaknade i morse! Fick lov att åka moped ändå för annars hade jag blivit sen... Men jag håll på att köra åt helvete på hemvägen så nu är det apostlahästarna som gäller det närmaste halvåret....

Har jobbat idag, och diffat lite. Fasen vad vissa fuldiffar, kallar det inte ens att diffa men men... det får de väl men det gör ju time care-ansvarigas jobb lite svårare...

Anyway.... ska prova att elda i spisen nu tror jag... Hoppas det funkar, så jäklans mysigt! =)

Blåmärket efter undersökningen börjar försvinna äntligen! Hoppas jag får svar snart.. ska iväg på Måndag och ta lite prover på kalium eftersom vi höjde Atacanden. Har inte känt mig yr eller nåt än så det är ju bra! =)

2/12 ska jag på föreläsning med Mia Törnblom! Fasen vad roligt, hon är så bra! Så då ska jag få mera självkänsla. Hoppas hon berättar om sitt liv då.

Nä, nu ska jag elda lite

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0