Nattligt Illamående

Vaknade inatt vid 1 och mådde så jäkla illa! I normala fall brukar jag må illa när jag lägger mig och inte vakna. Tog med mig morgonrocken ner och skulle in i duschen då jag kände det komma. Böjde mig över toaletten och hulkade. Inget kom... In i duschen. Mådde fortfarande illa. Satt i soffan och sov, tack alla makter att vi köpte den härliga möbeln, mådde fortfarande illa...

Satt i soffan och sov med en filt och två katter =) Började frysa efter ca 1 ½ timma så jag tog med mig ett par kuddar och satte mig i sängen och sov...

Har vaknat till och från hela natten med olika stadier av illamående.. Men har inte spytt... Antar att det är marknadschipsen jag åt igår kväll som min mage inte tycker om... Jäkla känsliga mage. Så nu vill jag inte se chips på länge! (En positiv sak i alla fall)

Så jobbigt att inte få sova bara....



Idag ska jag jobba kväll, känner att magen inte är riktigt nöjd än men skit sak samma.... ska nog förbi Annica- pannica och titta när hon är så hjärtans duktig och städar sin vind =)  Hoppas jag får jobba med henne i kväll, det ska vi nog ordna...

Handledarkursen närmar sig och jag längtar verkligen!

Byggde klart ljudet i bilen igår. Lossade på paneler och grejor för att kunna dra kablarna snyggt! Blev skitbra! =) Så nu har jag sammanlagt 8 högtalare varav 2 basar =)  Roligt,roligt =)

Nä nu ska jag dra på mössan och åka k50 till Annica. Kallt här upp i norr. Ska nog ta med mig kameran. Har fan inte tagit ett kort sen i somras. Nu när färgerna är som vackrast och allt!

Nä det ksa vi råda bot på idag =)

Lägger upp resultatet i morgon.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0