Marknadshelg

I helgen är det marknadshelg. Rättviks höstmarknad. Ska bli så roligt att gå. Jag gillar att gå på marknad. Synd bara att den i Rättvik är så stor. man orkar aldrig gå igenom alltihop...

Ska till Läkaren på Torsdag förresten. Fick min tid i veckan. Så i morgon ska jag ta proverna innan vi åket till Rättvik. Ska försöka passa in alla tåg o bussar. Åh! Längtar till körkortet mer o mer!

idag har jag följt med hena till Bvc. Sebbe skulle få spruta och kolla lite. Det gick bra =) Sen har vi fikat lite kaffe och sen grejat lite på datorn =)  Ställde mig på vågen på Bvc förresten. Är tillbaks där jag var förut.. skit också.... De kommer inte bli glada på mig hos Doktorn det kan jag lova..

jaja. nu ska jag gå till jobbet. GÅ Märk väl. Tydligen tycker inte min kropp att jag går tillräcklligt på jobbet... Konstigt för vi gör då inget annat...


ja,, hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0