Köra,köra,köra!

De senaste dagarna har mest gått ut på att köra bil tror jag =)

I Lördags var jag och Hinkan ut och körde efter att jag hade slutat jobba.

I Söndags kom SS och hämtade Lukas efter mycket om och men, jäkligt surig var hon i alla fall och det är nog första och sista gången som hon komemr på besök. Inte för att jag klagar men det är i alla fall synd när vi har stått varandra så nära förut. Men jaja, Ce la vie...  Hon hade ju så hemskt mycket att göra men jag sa en tid och sa att jag skulle ju faktiskt jobba... Hon kom tillslut men inte ett tack för hjälpen utan ifrågasatte varför vi hade kastat den otroligt Crappiga lampan som fan knappt höll ihop. Vad fan, du fick en ny, var glad för det.... Ja ja..

Efter det så åkte vi ut och körde, Daniel var med och fick köra min Pärla =) Det gick bra förutom att det hade regnat så nu lär jag tvätta den.. =) 

Igår Måndag var jag och L-G ute och körde i 2 timmar. Lärde mig att göra mjuka in bromsningar vilket jag inte var så hjärtans bra på förut... Åkte förbi jobbet och tog med Tina och Doris på en sväng =)
Två härliga FnitterFittor =) Sen åkte vi tre till Borlänge och Handlade mat och åt Stripes och Flickorna köpte Fisk, deras stora passion! =) Förstår faktiskt varför, det gjorde jag inte i början men jag skille nog också vilja ha ett akvarium. Inte lika stort som Doris kanske men ett med små Dalmatinisar och lite smått och gott =)

Hör du Doris, hur man kan bli i din häsliga närhet? =)

Haha! Ja vi får se...

Nu ska jag plugga lite körkortsteori, skrev in mig igår. Ikväll ska jag och Hinkan till Djurås och öva rondeller =) Roligt!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0