Handledarutbildningen

Så, nu har vi vart på handledarutbildningen.  Mycket nyttig måste jag säga. Men det var inte mycket info om hur handledarna skulle lägga upp det men mycket som var byttigt för 16-årningarna (alla utom jag o sambon).  Vet inte om det var så himla mycket matnyttigt men nu är det gjort i alla fall. Funderar på att skriva in mig på körskolan så man får kött på benen på en gång. Men jag vet inte.

Fan vad svårt det är att bestämma sig. Måste rådfråga mamma tror jag =) Haha!

I morgon ska jag ta prover och gå på diabetesutbildning. Ska ringa till njur imorgon och se om man kanske kan få komma på onsdag i stället eftersom jag ska gå runt i falun massa timmar. känns som om det är det mest vettiga för oss alla, Jag bor liksom inte i närhten direkt.,,,,,,,,

jaja vi får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0