Det var det!

Skulle vara ledig i tre dagar men det blir två.. som tur är (?) får de ju inte ringa ut mig på helgen för jag är ju som sagt dubbelt så dyr =) Hade fått sms från underbara tel me... kan du jobba 16-21? Efter kontroll av vem jag skulle få jobba med så svarade jag ja.. vad fasen... det ge ju extra pengar och jag ska ju ta körkort och måste köpa nya sommardäck till bilen till våren... jaja, det är ju bara 5 timmar av mitt liv...

Jag o annica har vart i Leksand idag och snurrat lite. Fikat och köpt böcker och funderat på vad siffran på skattemärket betyder... Någon som vet? Vi kom då på att det finns något slags system men vad det grundar sig på vette tusan....

Var in på sambons jobb och köpte en vinterjacka. Bra! Den blir nog varm och gosig till vintern =)

Idag ska jag nog köpa naturgodig och se en film när jag kommer hem. mysigt! Lär nog köpa godiset innan jobbet då så det lär jag ta med i planeringen...


Bara 4 dagar kvar till handledarkursen =) Livet går framåt, sakta men säkert........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0