Borttappad? Eller bara tappad?

Det tog då emot att gå upp när klockan ringde i morse så min vana trogen så snoozade jag till klockan stod på 06:35. Började 7 så min plan att cykla grusades.....igen... jaja.

Jobb gick bra, sen hade vi möte. Även detta var okey...........
Nu väntar jag på att Daniel ska komma hem så vi får handla... var ett par dagar sen vi åt middag tillsammans men vi kan göra det idag =) Härligt!

Apropå ingenting så har det gått 3 veckor sen sambon skickade in ansökan om lämplighetsintyg. Sa åt honom redan i förra veckan att ringa och idag gjorde han det.. Hmm... ingen har sett någon ansökan men betalningen såg de att den var gjord... hmm... till slut ringde handläggaren upp och en annan handläggare har godkänt den och bara lagt den åt sidan så den har inte blivit skickad. Men hej du vad bra då....

Ja det ordnade sig i alla fall, tur att de inte hade tappat bort den då.. =)

Så om precis en vecka så står vi på handledarkursen och ska gå den =) yay!


Fick förresten kallelse till en undersökning. Ska göra ett njurfunktionstest. jaha liksom. Ska vara på Lasarettet kl 9 på morgonen och sen klampa runt i Falun i  7 timmar. Jod eller nåt ska snurra runt i mig under den tiden...jaja.. ringde mamma och hon ska följa mig. Vad skulle man göra utan mamma? Vill inte tänka på hur det skulle vara. Så vi ska i alla fall knata runt i Falun i 7 timmar... jajja... det blir nog bra när vi är där =)

Nä, nu ska jag skriva inköpslista =)

Bilderna från igår:

   

Kommentarer
Postat av: Kidneybönan

Seriöst att de gör ett "riktigt" funktionstest (verkar vara iohexolclearance) på dig. Då får du en exakt siffra på vilken njurfunktion du har. Förmodligen är det inte alltför illa ställt, då hade du bara haft hälften så många timmar att fördriva i Falun (om jag minns rätt). Trevlig shopping! :-)

2008-10-07 @ 18:18:00
URL: http://kidneybonan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0