Ledig dag

Idag är både jag och älsklingen lediga. vi ska nog dra iväg till Lsd och fixa och greja lite =)
Vaknade vid en 11:30 idag och bara för att Underbara Lena ringde, lite jobbgrejor som vi pratade om bara.


Idag har jag bytt Mobil-Operatör, det började gälla idag och det blev Parlino. Tycker att fler borde välja det då man ringer gratis till Parlino, Telia, Halebop och Comviq. Jag menar det kan ju inte bli bättre. Gratis är gott =)

Nä, nu ska jag klä på mig lite och dra iväg. behöver fylla på min Sodastream och beställa tid för en ansiktsbehandling. Luften på jobbet tar död på min hud..... plus att det är en massa smuts som snurrar runt där och det börjar märkas i ansiktet. har aldrig i mitt liv sett så här hemsk ut förut... yuck!

hej hej

TREA!! Doris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0