You Suck!!

Skulle ju ner på kicks och köpa pudret som ni kommer ihåg. Det blev inget. jag blev totalignorerad av våpet som stod i kassan. Ville ju ha hjälp men hon började sminka nån. Hallå! Okey att det är roligare än att serva kunder men vad fan, är man ensam i butiken och det är fem kunder där inne så får man ju prioritera.

Efter en lång stund utan att ha fått hjälp bestämmde jag mig för att vi kör på den här färgen så jag ställde mig i kön där det stod en som expediten hjälpte (hon kunde slita sig från sin sminkning tydligen) men när det var min tur så gick hon tillbaka till sminkningen trotts att hon såg att jag stod där med en vara! Jävla idiot! Jag gick i vredesmod kan jag lova!! Vilket jävla våp! vad är det för folk dom anställer? Nej fy fan.

jag cyklade till centrum med ett mål och det var att köpa detta puder. Jag hade till och med grävt fram min 25 kronors-bonus jag har tjänat ihop. Fan vad sur jag blev och är än!

I alla fall så har jag köpt nya påslakan idag på Gripsholm. Svarta med blommor på . Jättefina! Halva priset så det var bra :) ¨jag ligger mellan dom nu och dom är sköna. Det är bra med att ha en laptop, man kan ligga i sängen och blogga lite. synd att min inte håller batteriet länge.

Nä, nu ska jag sova och hoppas att ingen ringer och väcker mig i morgon, Alltså, jag är jätte-glad att jag får jobba men det är inte roligt att bli väckt av telefonen så tidigt och behöva stressa iväg...

God natt på er nu, hoppas nu får sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0