Vräkigt

idag har jag "vaktat" avdelningen när de andra var på möte. var tydligen en massa tjafs så jag är glad att jag inte var med... Sen satt jag kvar på jobbet till efter fem och pratade med min kollega L. jag gillar henne, hon är frän!

Hade för lite tid för att gå på boxningen så jag gick på push, drog med mig J. Det var ett tag sen jag såg henne så det var roligt :) tog det lugnt då jag har lite träningsvärk.
När jag kom hem så stod älskling och skruvade ihop nya soffan. Jag ska ta kort på den när jag får tillbaka min kamera. mamma har vart och lämnat in den idag så vi får se vad de säger. Har inte pratat med mamma än men ska ringa henne i morgon och fråga.

I morgon tänkte jag köpa nya träningsskor. Behövs! är trött på att tårna domnar....

jag har haft på mig mina converse idag, då är det vår :) ska köpa nya, vill ha röda. Det är fint.

nu ska jag kolla på tv och vräka mig i soffan :) den är mycket vräkvänlig.

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0