trasig

igår var mamma hit ju. Jag har haft problem med min digitalkamera som jag köpte för en månad sen, jag får den inte att fokusera när jag ska ta närbilder. Jag bad mamma kolla det för hon är bättre än jag på sånt där. Hon provade och sa: Det är fel på din kamera. Men åh vad jobbigt det var att höra men bra ändå.

Det var inte jag som gjorde fel men det verkar som om det mesta jag köper går sönder, sist var det nya mobilen för 3700..... jobbigt.

mamma tog i alla fall med sig den och skulle lämna in den på elgiganten. har inte hört nåt, ska ringa i morgon.

Får se när nya soffan dyker upp... Har vart på yoga idag. Idag fick det bara mig att känna mig fet, klumpig och värdelös... inte så bra... Har vart en halvjobbig dag på jobbet. Mycket att göra och oro......

Nu ska jag kolla på law and order... sen ska jag sova. Har sovmorgon i morgon. skönt.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0