Söndagen Dagen

Ah, idag har jag jobbat, det har vart lugnt och jag har jobbat med skitbra folk så det har gått exellent! Det är skönt det.
kom hem och spelade lite Wii. Fan idag hade jag träningsvärk efter spelandet igår. Jösses liksom, det är ju ett tv-spel. Men man tar ju i så det är ju inte så konstigt...

Idag har jag köpt en soffa av M. Rätt dyr men den var ju dyr ny så det blir nog bra. Bara kattfan ger tusan i att klösa på den! jag ioch M har tränat lite Push i dag och jag tog i så jag tror att jag skulle sprängas! Jag lär ju, det händer ju inget annars. Kom hem och nu har jag käkat en kebab-rulle utan kebab, godare så, och tittat på Simpsons-filmen. Älskling fick ju den i julklapp av mig :)

Nu är han i garaget och fixar, fel, han kommer nu, hörde dörren :) så nu ska han fixa the åt mig! vissa har det bra :)

I morgon börjat jag 17 så då får jag sova, skönt... Mamma kommer också och det ska bli roligt :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0