Skönt ledig.

Surfar runt en aning medans jag har kollat på One tre hill. Hmnade med Cattis hjälp på två namngeneratorer. En till alv-namn och en till hobbit namn.
 Mitt alviska namn blev Gilraen Anwamanë. fint! Mitt Hobbit-namn blev: Pansy Broeadbelt of Buckland! Roligt! haha! Fy fan vad roliga saker man kan göra när man har tråkigt :) I love it!

Idag blir det inte någon träning då ledaren tyckte att eftersom det är hockey så kommer ingen ändå. Men faan jag ville ju gå på step. Blev ju inget igår pga min jäkla sträckning. Det känns bättre idag i alla fall men gör fortfarande en aning ont att gå i trappor...

Nä, nu ska jag kolla photoshopdisasters och se om nåt nytt har kommit in :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej, var med och tävla i min blogg
http://jonaeson.blogg.se/1206367150_tvling.html

2008-03-24 @ 15:20:42
URL: http://Jonaeson.blogg.se
Postat av: Anonym

skicka dom länkarna till mej....vill oxå veta vad jag heter...hmm...hur vart det där nu då??...haha

2008-03-25 @ 10:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0