påskafton

Ikväll ska jag jobba! Rätt bra faktiskt för det är jus torhelg ;) yey! haha! vet däremot inte vem jag ska jobba med då jag misstänker att den som jag skulle jobba med är sjuk,... hmm... vi får se, hur som helst blir det nog bra. Hoppas bara att det är någon med delegering. Blir lite drygt annars.

Sov väl till 9.30 idag. gick upp o tot medicinerna och gik och la mig igen en stund. sen har jag suttit vid datorn...s om vanligt.. ska göra lite mat snart så jag inte blir så hungrig på jobbet, det är så drygt när sockret ställer sig på 0 och jag blir kak-sugen.

Sitter och kollar på älsklingen när han bygger om en baslåda, mitt i köket så klart! Ja, det är ju inte jag som dammsuger i det här huset så då får det vara :)

Hoppas ni får många påskägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0