Nytränad

Nu har jag vart på push! fan vad jag har tagit i! Är faktiskt rätt stolt över mig själv faktiskt... ;)  Måste säga att en hel del beror på att hon hade bytt musik och program. Inga avdankade läppglansprydda idol-töntar utan det var scooter och mycket dunk! Bra! Det är det som gör att man kan ge de sista procenten och klara hela låten! Otroligt egentligen....

Nu ska jag svänga ihop en sallad, är hungrig ju.. och sallad kan ju inte vara dåligt efter träning även denna tildpunkt, eller? nä, nu ska jag skära lite underbara grönsaker! och gör lite mat tillmorgondagens matlådor ;)   jobbar till fyra i morgon så jag lär ha mat med mig :)

Kollar på rent hus med ett öga, professorn ser ut och låter verklig som en professor :) kul

Love


har förresten haft problem med att logga in igår och tidigare idag. Annars hade det vart ett par blogginlägg till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0