Ledig

Nu är jag ledig! har fått sova länge och har unnat mig lyxen att ligga kvar i sängen i dvala :)

värmepumpen pumar på och man känner att det sakta men säkert blir varmare i hela huset och det är riktigt skönt! var på step igår och Ms mamma var med, hon är så jävla frän. Var hungrig när jag kom hem så då åt vi det som vi skulle ha ätit i förrgår. Kyckling med findus potatis och grönsaker i ugn. mums! Men jag tror att dne med rotfrukter är godare...

Min raring lagade in moppe-vespa igår. Vågar inte åka k50 för polisen har snurrat runt i byn några daga och den går i 75.. åker vespa, på den har jag förarbevis :)  D har fått lov att ta bort bränslepumpen för den pumpade ingen bensin.. den bara la av hela tiden. Jävla blödder... .  han rengjorde förgasan också för det var nåt skit i den o munstycket...

Nu ska jag slänga i en maskin tvätt och blåsa ner till banken och betala in medlemsavgivften till njurförbundet så jag får det gjort och sen till jobbet och betala vår städerska. har köpt lite oriflame-produkter av henne :)

So Long!

Kommentarer
Postat av: Catti

Åh längesen man åkte vespa! Sålde min för några år sedan. Jisses, vad man kört många långa mil med den sedan man var 14. :P Fast nog föredrar jag att köra bil. ;) Åh blä, det lät inte som någon vidare musik hörru! Klaga. ;)

2008-03-11 @ 13:00:08
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0