Kyla, regn, värmepump

Ah! Fan vad kallt det är inne nu! det var 15 C när vi vaknade! det kändes kan jag tala om. Mamma, styvfar o styvsyskon kom vid en 12:30 (tidigt för att vara morsan men S-E går ju upp tidigt) Och de håller på att installera den än. Men det ska nog snart vara färdigt.

Är hungrig som en get för jag har inte ätit nåt idag (kakor som vi fikade till kaffet) och tror att idag blir det kyckling. Skippar nog pushen idag för den börjar om 2 ½ timma men vi får se... Ska fan köra hårt på stepen i mogon i alla fall! Tycker att det är märkligt, jag har inte gått ner nåt. Äter visserligen skit men gjorde det innan också. får väl skärpa till mig. bara godis på lördagar :) igår åkte vi vespa in till grannstaden eller vad jag ska kalla den. handlade på Hemköp och fan vad roligt det var! Blev dyrt men dom har ju mer än ica nära :) handlade jämt på Hemköp innan vi flyttade hit..... igår köpte jag lördagsgodis. men jag är så här: jag äter lite samma dag som jag köper det och sen kan jag äta ur samma påse i fyra dagar. Det förstör lite av mitt "godis på lördagar"-mantra... skumt. Nä nu ska jag gå ner och se hur det går med apparaturen.....

Förresten, ska sätta in fler kort i bloggen men kameran är ju på lagning... eller undersökning om den behöver lagas... ska bli mer effektiv med bilder när jag får tillbaka den...

Kommentarer
Postat av: Hannah

hejsan! :D Vad ska du hitta på en söndag som denna? :)

2008-03-09 @ 16:38:48
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0