Idioter!!

Men vad fan! Ringde till elgiganten och skulle höra hur det går med lagningen av min kamera. Jo den var färdig, bra att dom hör av sig jävla puckon. Riingde en gång till och skulle höra vad odm hade gjort. svaret blev: dom hittade inget fel. VA!??? är ni dumma i huvudet eller? makrofunktionen funkar ju för fan inte! när jag tar kort på något så fokuserar den på bakgrunden, finns det inget bakom så blir det bara sudd... inte så kul när jag har lagt ut pengar på en kamera för zoomens skull när jag lika gärna hade kunnat köpa en rosa kamera med mindre zoom och funktioner. Nej , jag tänkte mata min kreativa ådra... den svälter.

Fy fan. krävde numret till puckona som har kollat på den och förklarade för henne att jag fan inte tänker betala det som det kostar att skicka iväg den när de inte hittar något fel.... aldrig i livet! kameran är trasig och därmed basta! fan. här har jag lagt ut en massa pengar och så funkar den inte.... ja just det, hon sa också att det har gått 30 dagar så jag kan inte lämna tillbaks den heller... men tack du! ni vill veerkligen inte ha näjda kunder det hör ju jag det...

Ringde mamma och hon skulle ringa till canon och fråga dom... jag blir så jävla arg så jag grinar så det är bättre att hon ringer.. nu ringer hon får se vad hon säger...

jo då här blir det: hon på canon tyckte att det lät mycket märkligt och skulle kolla upp det... bra att nån tar en på allvar...

nu ska jag dricka the..... love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0