God Morgon

Äntligen har jag fått sovmorgon! eller äntligen jag har jobbat tre dagsturer men det känns som mycket mer..;)

Idag ska jag börja kl 17, har en springtur och det är rätt skönt faktiskt. Slipper ha ansvar för en avdelning. Det behövs ibland ;)
Nu har älsklingen färgat håret....svart.... vet inte riktigt vad jag ska säga om det. jag tyckte att han skulle ha tagit mörkbrunt så det inte ser så färgat ut men men... inte mitt hår. han ska iväg på middag ikväll och ha avsked för en som hans jobb som har slutat.
typiskt va? enda gången han är borta på en kväll så ska jag jobba... inget ensam-mys där inte! Det är skönt att vara ensam ibland tycker jag. jag tror att man behöver det...

Nu ska jag gå och äta frukost(?) hungrig i magen.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0