Förvirrande Tisdag

I morse väckte telefonen mig.  svarade inte, jag hade fan sovmorgon, klart att det var viktigt. Fan, vad tydligen fk så nu får jag väl ett brev i stället för att få prata med dom själv. Inte för att jag hade j´kunnat säga något vettigt nyvaken så det var nog bäst.


Ank.Bert hade ringt så jag ringde upp.. sen slappade jag ett tag innan jag gick till jobbet. Där blev jag förvirrad och gick på möte, sen på ena avdelningen och sen har jag vart på den andra resten av kvällen... Ett jäkla spring alltså. ;) Har väl vart lite kaosartat men det går ju bra ändå...

När jag kom hem mådde jag illa o had eont i magen.. MAGSJUKA! tänkte min hjärna men nu har det lugnat ner sig..

förresten, igår när jag satt på toa nere så skrek jag till. en superäcklig spindel satt på väggen! alltså, jag har jordens fobi!! Den såg ut som en fågelspindel fast aningens mindre då men det var jävligt vidrig. Tur att jag har en man som är bra på att döda kräken ;)  

Nej nu ska jag gå och lägga mig, ska jpbba tidig i morgon . God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0