En dag med Anka

hej!

I morse blev jag väckt av min telefon som spelade knight rider-sången. remember? var jobbet så klart så det var bara att kliva upp och cykla iväg. har jobbat till halv två och sen har jag fixat ett nytt skåp då vi har bytt omklädningsrum. Dagen har varit bra, har jobbat med anka-banka :) (Annika)  och ett par andra donnor som är bra att jobba med :)

nu ska jag snart cykla ner till affären och lämna tillbaks filmen vi hyrde igår och kila in en vända på Kicks tror jag. Ska prova Loreals mineral-puder hade jag tänkt. jag använder aldrig puder för det känns som om huden blir så jäkla tilltäppt! Jag har blivit lätt avskräckt mot puder när man kollar på dom som anvvänder det varje dag och få finnar o plitor av det och sen lär de använda det för att dölja det som skiten har skapat. (OBS! DETTA GÄLLER INTE ALLA SOM ANVÄNDER PUDER) <--- för att inte trampa nån på tårna :)

Tydligen ska mineralpuder låta huden andas och det låter ju bra.. Jag är rätt noga med min hy då jag är så förbaskat torr! Använder Exuviance produkter och de gör underverkt enligt min mening :)

Nä, nu lär jag dra iväg annars blir jag sittande.

Step up i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0