Att hjälpa ormen ömsa

tror ni inte att jobbet ringde kvart i sju i morse? Jobbade till två, sen tränade jag lite i vårt lilla träningsrum på jobbet :) Sen har jag lagat mat och vi har ätit, sitter och kollar på tv.

Det var någonting jag skulle uppdatera idag men jag kommer fan inte på det...

Igår när jag jobbade kväll så hade vi ingen spring. Drygt som fan men det gick, blev lite mer jobb för nattisarna men de klagar fan aldrig och det är skönt :)

Idag har jag köpt godis. dumma jäkla sambo som jämt ska locka mig in i fördärvet! jaja.. det blir nog bra i slutändan...

ja just det nu kommer jag ihåg; vi fick lov att bada ormen igår för det har vart för kallt inne hos oss så han har inte kunnat ömsa av skinnet själv. Dumma orm, kan ju lägga sig i vattnet för tusan och mjuka upp. reptilhjärna :)

Så här såg det ut i alla fall: (taget med 2mpx-mobilkamera)

image8



Lite Bättre kort på larven Lukas:

image9

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Hej!
Läs det här inlägget:
http://www.designadinblogg.se/1194778631_tips__ndra_frg_p_bakg.html
Där har jag förklarat hur man gör..

2008-03-14 @ 00:19:30
URL: http://www.designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0