Åh vilket party

vilken kväll! Hoppas att det aldrig är så mer, kvällen började lugnt och stillsamt och har slutat med stress och kräks... inte mina som tur är men att det är någon annans är fan lika illa! Sånt som kommer nerifrån är hur lugnt som helst men det som kommer från munnen är supervidrigt! Så nu sitter jag här och inbillar mig att jag mår illa, vilket jag självklart inte hade gjort annars....

När jag kom hem låg en sprillans ny Nemi i min brevlåda *lycka*!! Ska läsa den snart tror jag :) Just nu sitter jag ocj slökollar på National Treasure för den är så jäkla bra! Mitt the står och drar, har gjort det länge nu så jag lär ta ur påsen nu... jag är ledig i helgen så då ska jag försöka göra en ny header som går att ladda upp.. svårt det där. Ska blogga lite till då men nu ska jag lägg amig i skön-soffan med the och Nemi :) Precis vad jag behöver efter en sån här kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0