Abstinens

Lider just nu av någomting som jag inte har lidit av på flera år. Träningsabstinens! Jisses! Men jag tror att jag ska åka tidigare till jobbet så jag kan träna lite. Har ju sån tur att vi i alla fall har en träningscykel där och att L har ställt dit sina hantlar så vi kan bruka dem :) skitbra! så det blir nog så.... känner att jag måste svettas lite och mata musklerna en aning :)

Annars då? jp, i fredags så mailade morsan ner bilder till canon. hon tog bilder med sin kamera och med min på samma motiv och sätt så de kan se skillnaden. så nu får vi se vad som händer. nä, nu ska jag spela lite musik. högt! klä på mig ska jag också göra och sen raka vägen till jobbet!

love.

By the way, vill ni ha länkarna med alvnamn och hobbitnamn skickade till er så är det bra om jag vet var jag ska skicka det...;)   eller så lägger jag ut det i bloggen ikväll eller i morgon .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0