Lite vettigt...


Var ju som sagt I Falun hela långa dagen i Onsdags. Tessan <3 Var med mig så jag slapp sitta där ensam och lyssna <3

Hos dietisten gick det ganka så bra i alla fall... Hon var lite nöjd över att jag äter regelbundet men poängterade att jag måste tänka på kosten. Kalium, forfat och sånt skit. Finns i ALLT vi äter så hur lätt är det? MEn ja.. NU har Tessan hört det också så hon kan ju hejda mig ;)

Sen ett besök hos Njursköterskan. Upprepningar och hej och hå... Men tja.. tydligen deras praxis så bara att gör´t!

MEn sen var vi hos Doktorn.. 115 i blodvärde känns väl kanske i så jävla stabilt.. Eloge till mig att jag ens orkar jobba (Hejja Dessie du är bäst!).
Finns ju andra som är hemma för vad som helst.
Ureat var skit så nu blir det 6 Natiumbikarbonat-tabletter om dagen *suck*
MEn lungröntgen såg i alla fall bra ut! :D

Det som är bra är att en remiss är skickad till Linköping så syrran ska få börja testa sig! Yay!!!
Nu är det på gång! Men jag är fortfarande för frisk för transplantation... Förvirrande...
Ännu mer förvirrande att dom säger: "HAde en frisk människas värden legat på det här så hade vi reagarat men för dig är det normalt".

Vaa?! Normalt?

Orka att folk klagar över småsaker, byt med mig en vecka! Jag ställer upp, inga problems ;)

Men nu ska jag gå ut och fortsätta slita ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0