Tur i oturen?



Det blir ju en hel del "njurbloggar" för mig. (Surprise)

När jag läser vissa så slår det mig vilket jävla tur i oturen jag har!

Alltså; Jag har ca 15% kvar, jag fungerar än. Mina största symtom är tröttheten och blodtrycket. Trycket går ju att göra nåt åt men inte tröttheten. I vissa perioder har jag myrkrypningar så jag bara vill hugga av mig benen. Aptiten är det ju lite si och så med...

Men, det finns dom som har det så jävla mycket värre! Som är heltidssjukskrivna, trötta som fan, mår illa, kräks mm...

Ja, jag har tur i oturen. Jag kan fortfarande jobba i viss utsträckning... Mest på vilja, men ändå ;) jag känner ju inte efter så mycket.


Men det hade ju kunnat vara värre...Å andra sidan hade det kunnat vara bättre och jag hade vart en normal, frisk 28-åring utan behov av en ny kroppsdel... Men nu är det inte så, det är fan bara att gilla läget för vad vinner jag på att bli en bitterfitta??

Tydligen är ett vanligt symtom minskad sexlust... Men nej, inte det heller :thumbup:

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Kidneybönan

Skönt att du kan se det positivt! Jag hoppas att du kan få en ny njure innan du behöver hamna i dialys, det ska inte vara helt omöjligt om du har en donator.

2010-02-22 @ 12:39:32
URL: http://kidneybonan.wordpress.com
Postat av: Carina

Så roligt att du hittat in till mig!

Ska läsa din blogg varje dag.



Underbart att hitta fler som förstår en.

Stor kram på dig!

2010-02-22 @ 20:23:17
URL: http://cadulina77.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0