Jo så här blev det



Hmm... Vart ska jag börja egentligen??

Vi listar tror jag..

*Förhöjda fostafvärden = Tuggtablett till måltid

*D-Vitaminbrist = Vitamintabletter

*Myrkrypningarna = Normalt, blir det värre är det medicinering som gäller

*Domningarna i händer och fötter = Normalt, inte så mycket att göra åt

*Den helvetiska tröttheten = Normalt = 50% Sjukskriven... Jag tänkte mig 25% Men Dr Anders bestämde 50%... Bara att lyssna på Doktorn

Som ni kanske anar så är jag lite deppig just nu. Det är så himla svårt att inse att jag faktiskt inte orkar med. Jag är ju för fasiken 27 år! Mina bästa år och jag kan inte jobba som jag vill....

Det är ju för mitt bästa men ändå... :/

Jaja...

Kommentarer
Postat av: Kidneybönan

Ja, visst är det jobbigt. I synnerhet tröttheten. Fast du, jobba hinner du hela livet, så just det är inte så mycket att deppa för (skulle vara för ekonomin möjligen). Sköt om dig!

2009-09-19 @ 19:54:39
URL: http://kidneybonan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0