Vårdecentralen nästa!


Idag ska jag till Vårdcentralen och lämna lite prover inför läkarbesöket på Torsdag.

Blodprovet är okey, det är att frakta ett rör med pink i handväskan som känns lite sådär.... Men men, det är ju för en bra sak.

Tog ett U-prov på jobbet i helgen och det visade fortfarande Uvi... Ja men jag är inte förvånad för det känns! Nitriter och Leukocyter var ganska högt...

Men på Torsdag ska jag säga till om Pennicillin, ids inte ta det på Vårdcentralen och de kommer ju se det på proverna.. Det blir bäst den här vägen. Men jag tänker inte äta nåt sketet Selexid igen! Funkar nicht! Uselt...

Ja, det blev ett långt stycke om kiss.... =)

Nej, nu ska jag dricka lite kaffe

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0