Wicked

Idag ska jag iväg och jobba, blir en lång tur igen. 14-21:30. Kan tillägga att jag har dödligt ont i huvudet och är trött i kroppen.... vet itne om det är mitt blt och bönorna som spökar men jag ska i alla fall till jobbet snart så ska de få ta mitt tryck...

Ringde till Mottagningen härom dagen. Ska få komma i början av oktober för de ligger efter sen i somras... Jäkla landstinget. Skulle ha vart där i slutet av Juli. (Halvårskontroller)  Tycker att vi som går för dessa kroniska sjukdomar är aningens viktiga faktiskt. Inte för att andra inte är lika viktiga men ja ni förstår hur jag menar hoppas jag.
Sen finns det ju självklart de som går där som är mer illa däran än jag och de måste ju få komma först. Det fattar ju jag med. 

Jag hatar att få gå och vänta på att få komma. Jag har haft fjärilar i magen sen i maj-juni då det närmade sig för besök. De fladdrar ju inte mindre nu kan jag säga. Den här jävla sjukdomen är en så stor del av livet.  Jag vet ju att det har försämrats men jag känner att min trygghet är att få komma till Doktor A 2 ggr/år. Bara att få ta proverna och veta att ja det är någon som har koll på mig, ringer upp när jag har frågor och faktiskt bryr sig är så jäkla skönt. 
inte direkt når man har upplevt innan i sjukvården direkt.... 

Ja så är det i alla fall.. 

har ringt en körskola idag och frågat lite om priser... Ska ringa en till i Mora... men gör det från jobbet. Orkar inte sitta hemma och göra det... 

Måste till Expert med datorn också... den nya så klart!! Den ser ju helt konstig ut. Som när man har avslutat ett spel och allt är stort.. Konstigt. Sen slutar scrollen på pekdonet att fungera varje gång jag sätter på datorn... Väl investerade 8000 eller inte. ja jag har ju garanti så då ska de fan få laga!  Har inga virus för det har jag kollat så det är inte det heller... ad trist allt ska vara ibland................

Jaja, iväg till det där förbenade arbetet då......... Behöver semester........ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0