Jobb

Åsikterna är många och logiken är usel, som vanligt :P


Man har fan ingen plikt till att vittna om någon har blivit misshandlat. Har man inte sett det själv är det faktiskt bara hörsägen för övrigt... Och varför anmäla om man umgås med misshandaler ifråga?

Jag har aldrig sagt att jag inte skulle sakna mina katter om någon av dom dog. Det tog mig 3 år innan jag ens TÄNKTE på att skaffa en ny efter Meduza, för dig har det tagit 4 dagar... Skillnad? Japp... Så kom för fan inte och påstå att mina djur inte har det bra för där ljuger du och det vet du själv om.


Du griper efter halmstrån som inte finns men fortsätt med det om det känns bra

Kommentarer
Postat av: Sandra

Dina katter har det hur bra som helst. Lyssna inte på den falska människan! Hon kan gå och hänga sig. Hon ljuger så mycket så hon tror sig själv.

2010-09-05 @ 21:36:10
Postat av: Linda Martinsson

Jag håller med föregående talare :-)... Varför ödsla energi på patetiska människor när du kan ödsla den på dig själv å de dina? :-D

2010-09-08 @ 18:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0