...



Mår fan inte bra nu, förkylt var det här :(

Var hemma från jobb i Fredags för jag mådde halvuselt. Har inte haft en sjukdag sen Juni förra året så jag tyckte väl att jag kunde kosta på mig det ;)

Av någon konstig anledning så känner jag mig ÄNNU mer kass nu är i Fredags :S

Natuurligtvis, jag ska ju jobba i morgon. Men kväll då som tur är ;)

På dagen ska jag besiktiga Saaben, jag gissar på 4a 2:or, Jockis tror på 3... Fritt att gissa! :D

Men nu ska jag nog ta mitt snor och gå och lägga mig, Jocke jobbar dag i morgon och jag jobbar kväll...

Ja just ja! Dimljus har jag på Saaben också nu för tiden!
Måste bara på Åkessons och beställa ett relä..

Och allt annat som är trasigt :P

Men i alla fall.. God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0