The Day after "The day"... Eller nåt...



Jaha så var det Söndag idag och dagen efter. Men eftersom jag knappast kunde kallas full igår så mår jag förträffligt bra idag!

Jag och Hinkan förade som sagt lite hemma hos mig och sen åkte vi till Fröbergskan. Där var det mycket trevligt ;)

Sen var vi till Mupp-Lucky (Ja jag sa MUPP-Lucky!) och dansade och..... Ja... Det var då inte trångt på dansgolvet i alla fall så det var ju bra! :D Men lite mer och roligare folk hade väl inte skadat.

Jag och Hinkus gav upp efter ett tag och hamnade på Chicken där Hinkus tittade med ett öga för hon var rent ut sagt dret-full... ;) Så jävla tankad har hon nog inte vart sen vi var ut på fyllan i Höstas nån gång.. :)

Men vad fan! Lite roligt ska man väl få ha? Inte fan missunnar jag min bästaste Hinka en redig fylla :) Det kan vi behöva allihop då och då.




Naturligtvis väckte jag Jocke när jag kom hem så jag fick en god natt-puss <3

Sen sov jag som en gammal mossig sten...

.....Tills jobbet väckte mig kl 7... Vad i helvete, jag sa ju åt dom på Lördagen redan att jag skulle ut... Jag svor högt för mig själv och motstod impulsen att kasta ut telefonjäveln genom fönstret och stängde av ljudet...

Sen somnade jag om.... Tills jobbet ringde 10:20... Det var väl ett jävla tjat... Stängde av ljudet igen men gav upp och klev ur sängen.... Bryggde lite kaffe och Clary kom upp.

Sen gick vi ner på KÖPCENTRUM Hjultorget och handlade lite nödvändigheter. Primer och ögonbrynspenna ;) Lagom Söndags-shopping :)

Så så är det!



Nu har jag och Jocke fikat med hans Morföräldrar och jag har planerat ett besök på svärmors Salong till veckan :) Hon ska få ägna sig åt att bleka mitt hår.  Åh vad roligt för henne! ;) Haha! Jag vet hur mitt hår är så.... Det blir nog bra!

Nu ska jag ta ett bad och läsa lite :) Lite Dessie-tid alltså. Medans Jocke är och pussas med Hampinen, eller pussas gör dom ju inte men dom pillar väl på nån jävla bil som vanligt ;)


I morgon blir det jobb!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0