Som tur är.....



Så har man finfina grannar! Clary skjutsar in oss och Pasinen hämtar oss ;) Mycket bra!!

Igår jobbade jag och det kändes som om jag inte gjorde nånting på hela dagen :( Tandvården kom för tandscreening och den åkte jag på.... Så jag spenderade hela dagen med att titta på tänder. Inte fick jag någon kafferast och ingen lunch... Vi började kl 9 och det var klart kl 12:30. Sen skulle jag skriva i allt som de sa i pärmarna och sen skulle ju jag gå hem 13:15! Så jag jobbade gratis i en halvtimma.... Inte bra... Måste försöka styra upp det där med screeningarna. Kan ju inte vara meningen att man fan inte ens ska få lagstadgad lunch?? Eller?

Jaja, skit samma, nu är det i alla fall gjort och klart! :thumbup:


Igår kväll var det grillpremiär hos bästaste svärisarna! Gott var det banne mig! :D

Just nu tvättar jag, Jockinen har dammsugit och nu är han och fixar Calibran med Hampus. Sen blir det jobb för honom och en massa vin för mig :P

Var ett tag sen jag såg de jag och Helena ska festa med men det kommer att bli så bra så!

Så ha en bra kväll!

Ska försöka ta en massa kort men ajg vet ju hur det blir, man säger så och sen kommer man fan inte hem med ett enda ;)

jaja, Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0