Men fy faan...



Jaha ja... Det är tur att vissa är så jävla lättroade på andras bekostnad...

Nån tycker tydligen att det är roligt att använda min fina 740 som studsmatta.

Man ska vara riktigt jävla felknullad om man kommer på den smarta idén att hoppa och repa sönder någons bil.

Den var ju jävligt välskött och i fint skick men det kan jag inte säga längre. Vågar påstå att det är en av de finast bevarade 740n som finns, original då. Plus att den är originalsvart och det är fan inte vanligt.

Men visst. Ha sönder min finaste ägodel som jag har vart så stolt över att äga. Min fina Volvo som jag tänkte ställa ut i sommar. Min fina Volvo som jag tänkte åka på bilträffar med. Min fina Volvo som jag har lagt ut pengar på och planerat att lägga ut åtskilliga tusenlappar till.....

Tack så jävla mycket. Hoppas det var en trevlig stund.... Era jävla patrask!!!!

Får jag tag på er, då jävlar

Kommentarer
Postat av: Tessisen

STRYK ska dom ha!! grrr!



Pers lillebror är jätte duktig på bilar och kan nog hjälpa dig mot en billig slant. Han är utbildad.



Puss & kram till dig!!!

2010-05-08 @ 16:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0